Problém s přihlášením do IB

Nemůžete se přihlásit do internetového bankovnictví Trinity Bank? Prověřte všechny možnosti, jak tento problém vyřešit.

Nemůžu se přihlásit do internetového bankovnictví

V případě, že se nemůžete přihlásit do IB a jste přesvědčeni, že zadáváte správné uživatelské jméno i heslo, bude nutné heslo zresetovat. To je možné provést následujícími způsoby:

1. Reset emailem

Pro možnost resetovat heslo emailem je nutné, abyste poslali žádost o tento úkon z vašeho registrovaného emailu (jedná se o email, který jste nám sdělil a potvrdil písemně nebo v internetovém bankovnictví či v online žádosti o zřízení účtu), na adresu: info@trinitybank.cz s předmětem: "Žádost o zaslání nového hesla". Na tuto žádost dostanete informace o tom, jak dále v celém procesu postupovat. 

2. Návštěva pobočky

Využívanou variantou je také osobní návštěva jedné z našich poboček, kde vaši totožnost ověří bankéř a celý proces získání nového hesla provede s vámi. Z důvodu vašeho komfortu vám nicméně doporučujeme sjednat si schůzku v konkrétním termínu a čase, a to telefonicky se svým bankéřem nebo na naší bezplatné infolince 800 678 678.

 

V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat na bezplatné telefonní lince 800 678 678. 

Často kladené otázky ohledně přihlášení

Při zřízení služby Internetové bankovnictví Trinity Bank jste obdržel/a Protokol ke službě obsahující přihlašovací údaje (uživatelské jméno a autorizační kontakt) a byla vám zaslána SMS zpráva s prvotním přihlašovacím heslem. Heslo je jednorázové a má omezenou platnost na dobu 120 dnů. Po prvním přihlášení budete vyzván/a ke změně tohoto hesla.

Ano. Máte možnost změnit si kdykoli uživatelské jméno (login) i heslo. Celý proces je podrobněji popsán v Uživatelské příručce.

Pokud jste opakovaně použil/a chybné heslo, byl vám přístup zablokován. Po 24 hodinách dojde k automatickému odblokování a můžete se pokusit znovu přihlásit.

Pokud máte požadavek na dřívější odblokování, lze navštívit kteroukoliv pobočku. Z důvodu vašeho komfortu vám nicméně doporučujeme sjednat si schůzku v konkrétním termínu a čase, a to telefonicky se svým bankéřem nebo na naší bezplatné infolince 800 678 678.

V případě, že uplynulo již více než 120 dní a prvotní heslo je neplatné, kontaktujte Klientskou linku na e-mailové adrese: info@trinitybank.cz nebo na telefonním čísle +420 800 678 678 v pracovní dny od 8:30 do 17:00, kde vám zajistí vygenerování nových přihlašovacích údajů.

U žádosti o zaslání nového hesla podané prostřednictvím e-mailu info@trinitybank.cz je nutné, aby žádost o tento úkon byla podána z vašeho registrovaného emailu, který je u nás evidován v bankovním informačním systému, s předmětem: "Žádost o zaslání nového hesla". V textu žádosti o zaslání přihlašovacích údajů uveďte důvod žádosti expirace prvotního hesla.

Pro možnost resetovat heslo emailem je nutné, abyste poslali žádost o tento úkon z vašeho registrovaného emailu (jedná se o email, který jste nám sdělil a potvrdil písemně nebo v internetovém bankovnictví či v online žádosti o zřízení účtu), na adresu: info@trinitybank.cz s předmětem: "Žádost o zaslání nového hesla". Na tuto žádost dostanete informace o tom, jak dále v celém procesu postupovat.

Pokud žádost podáváte mimo pracovní dobu (v pracovní dny od 8:30 do 17:00 hodin), budete kontaktování pracovníkem banky následující pracovní den.  

Jsme tu pro vás

Potřebujete poradit nebo máte zájem o naše produkty?

Váš internetový prohlížeč je zastaralý.

Pro větší bezpečnost, rychlost a lepší zkušenost s touto stránkou si aktualizujte svůj prohlížeč. Pro více informací o důležitosti aktualizace klikněte zde