Problém s přihlášením do IB

Nemůžete se přihlásit do internetového bankovnictví Trinity Bank? Prověřte všechny možnosti, jak tento problém vyřešit.

Nemůžu se přihlásit do internetového bankovnictví

V případě, že se nemůžete přihlásit do IB a jste přesvědčeni, že zadáváte správné uživatelské jméno i heslo, bude nutné heslo resetovat. To je možné provést následujícími způsoby:

1. Reset e-mailem

Pro možnost resetovat heslo e-mailem je nutné, abyste poslali žádost o tento úkon z vašeho Registrovaného e-mailu (jedná se o e-mail, který jste nám sdělil a potvrdil písemně nebo v internetovém bankovnictví či v online žádosti o zřízení účtu), na adresu: info@trinitybank.cz s předmětem: "Žádost o zaslání nového hesla". Na základě této žádosti obdržíte informace o dalším postupu.

2. Návštěva pobočky

Využívanou variantou je také osobní návštěva jedné z našich poboček, kde vaši totožnost ověří bankéř a celý proces k obdržení nového hesla provede s vámi. Z důvodu vašeho komfortu vám nicméně doporučujeme sjednat si schůzku v konkrétním termínu a čase, a to telefonicky se svým bankéřem nebo na naší bezplatné infolince 800 678 678.

 

V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat na bezplatné telefonní lince 800 678 678. 

Často kladené otázky ohledně přihlášení

Při zřízení služby Internetové bankovnictví Trinity Bank jste obdržel/a Protokol ke službě obsahující přihlašovací údaje (uživatelské jméno a autorizační kontakt) a byla vám zaslána SMS zpráva s prvotním přihlašovacím heslem. Heslo je jednorázové a má omezenou platnost na dobu 30 dnů. Po prvním přihlášení budete vyzván/a ke změně tohoto hesla. 

Ano. Máte možnost změnit si kdykoli uživatelské jméno (login) i heslo. Celý proces je podrobněji popsán v Uživatelské příručce.

Pokud jste opakovaně použil/a chybné heslo, byl vám přístup zablokován. Po 24 hodinách dojde k automatickému odblokování a můžete se pokusit znovu přihlásit.

Pokud máte požadavek na dřívější odblokování, lze navštívit kteroukoliv pobočku. Z důvodu vašeho komfortu vám nicméně doporučujeme sjednat si schůzku v konkrétním termínu a čase, a to telefonicky se svým bankéřem nebo na naší bezplatné infolince 800 678 678.

V případě, že uplynulo již více než 30 dní a prvotní heslo je neplatné, kontaktujte Klientskou linku na e-mailové adrese: info@trinitybank.cz, kde vám zajistí vygenerování nových přihlašovacích údajů.

U žádosti o zaslání nového hesla podané prostřednictvím e-mailu info@trinitybank.cz je nutné, aby žádost o tento úkon byla podána z vašeho Registrovaného e-mailu, který je u nás evidován v bankovním informačním systému, s předmětem: "Žádost o zaslání nového hesla". V textu žádosti o zaslání přihlašovacích údajů uveďte důvod žádosti expirace prvotního hesla.

Pro možnost resetovat heslo e-mailem je nutné, abyste poslali žádost o tento úkon z vašeho Registrovaného e-mailu (jedná se o e-mail, který jste nám sdělil a potvrdil písemně nebo v internetovém bankovnictví či v online žádosti o zřízení účtu), na adresu: info@trinitybank.cz s předmětem: "Žádost o zaslání nového hesla". Na základě této žádosti obdržíte informace o dalším postupu.

Pokud žádost podáváte mimo pracovní dobu (v pracovní dny od 8:30 do 17:00 hodin), budete následující pracovní den kontaktování pracovníkem banky. 

Jsme tu pro vás

Potřebujete poradit nebo máte zájem o naše produkty?