Šipka nahoru

Reklamace a stížnosti

Nesplnili jsme Vaše očekávání?

Spokojenost našich klientů je pro nás na prvním místě. Pokud máte pocit, že se nám něco nepodařilo, dejte nám o tom, prosím, vědět,
a to nejlépe na bezplatné infolince +420 800 71 71 71 nebo reklamace@trinitybank.cz. Vašemu podnětu se budeme věnovat neprodleně, profesionálně a s tou nejvyšší péčí.
Další způsoby podání reklamace, nebo stížnosti naleznete níže.

Reklamační řád

V případě podezření na zneužití vašeho Internetového bankovnictví volejte na tel. číslo: 221 773 122

Vysvětlení pojmů

Reklamace 

Reklamaci můžete podat, pokud se domníváte, že TRINITY BANK a. s.:

  • nedodržela smluvní ujednání,
  • nesplnila povinnosti plynoucí z příslušných právních norem,
  • nesplnila dohodnuté podmínky poskytnuté služby nebo produktu.

 

Stížnosti 

Stížností vyslovujete nesouhlas nebo nespokojenost:

  • s formou nebo obsahem poskytnutých informací,
  • s postupem nebo rozhodnutím při poskytnutí služby nebo produktu,
  • s jednáním nebo chováním pracovníků TRINITY BANK a.s.

PODÁNÍ REKLAMACE NEBO STÍŽNOSTI

Vaši reklamaci nebo stížnost nám můžete předat nebo zaslat následujícím způsobem:

  • e-mailem na adresu reklamace@trinitybank.cz,
  • prostřednictvím níže uvedeného elektronického formuláře Reklamace a stížnosti,
  • telefonicky prostřednictvím bezplatné telefonní linky +420 800 71 71 71, (V rámci zkvalitňování služeb jsou hovory nahrávány. Na bezplatné lince jsme Vám k dispozici každý všední den od 8:30 do 17:00),
  • osobně na kterékoli pobočce TRINITY BANK a.s.,
  • korespondenčně zasláním na adresu TRINITY BANK a.s., Kvítková 4352, 760 01 Zlín, případně na adresu kterékoliv z poboček TRINITY BANK, které jsou dostupné na internetových stránkách TRINITY BANK zdes označením „Reklamace/Stížnost“ na obálce,
  • datovou schránkou ID g2unpic,
  • prostřednictvím Vašeho Internetového bankovnictví.

Vaši reklamaci nebo stížnost vyřešíme bez zbytečného odkladu ve lhůtě dle Reklamačního řádu.

 

NESPOKOJENOST S VYŘÍZENÍM REKLAMACE NEBO STÍŽNOSTI

 

 

V případě Vaší nespokojenosti s vyřízením reklamace nebo stížnosti můžete:

  • podat odvolání prostřednictvím e-mailu na adresu reklamace@trinitybank.cz, (v Předmětu prosím uveďte „Odvolání“) nebo korespondenčně na adresu Kvítková 4352, 760 01 Zlín (na obálku napište „Odvolání k reklamaci“). Vaše odvolání bude vyřešeno v souladu s platnými pravidly TRINITY BANK a.s.
  • obrátit se na Finančního arbitra ČR, Legerova 69/1581, 110 00 Praha 1, tel.: +420 257 042 070, e-mail: arbitr@finarbitr.cz, ID datové schránky: qr9ab9x, www.finarbitr.cz. Finanční arbitr je subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů týkajících se finančních služeb, pro něž je ze zákona věcně příslušný,
  • dále se můžete obrátit na Českou národní banku, Sekce dohledu nad finančním trhem, Na Příkopě 28, 115 03 Praha 1, tel.: +420 224 411 111, 
    e-mail: podatelna@cnb.cz, ID datové schránky: 8tgaiej, www.cnb.cz, která vykonává dohled nad dodržováním právních předpisů bankami, a to z úřední moci a/nebo na základě podnětu fyzických a právnických osob. Česká národní banka nerozhoduje spory mezi bankou a jejím klientem.

 

 

Formulář pro podávání reklamací a stížností:

Informace
Nahrát maximální velikost 0 B