Reklamace a stížnosti
Nesplnili jsme Vaše očekávání?
Spokojenost našich klientů je pro nás na prvním místě. Pokud máte pocit, že se nám něco nepodařilo, dejte nám o tom, prosím, vědět,
a to nejlépe na bezplatné infolince +420 800 71 71 71 nebo reklamace@trinitybank.cz. Vašemu podnětu se budeme věnovat neprodleně, profesionálně a s tou nejvyšší péčí.
Další způsoby podání reklamace, nebo stížnosti naleznete níže.
V případě podezření na zneužití vašeho Internetového bankovnictví volejte na tel. číslo: 221 773 122
Vysvětlení pojmů
Reklamace
Reklamaci můžete podat, pokud se domníváte, že TRINITY BANK a. s.:
- nedodržela smluvní ujednání,
- nesplnila povinnosti plynoucí z příslušných právních norem,
- nesplnila dohodnuté podmínky poskytnuté služby nebo produktu.
Stížnosti
Stížností vyslovujete nesouhlas nebo nespokojenost:
- s formou nebo obsahem poskytnutých informací,
- s postupem nebo rozhodnutím při poskytnutí služby nebo produktu,
- s jednáním nebo chováním pracovníků TRINITY BANK a.s.
PODÁNÍ REKLAMACE NEBO STÍŽNOSTI
Vaši reklamaci nebo stížnost nám můžete předat nebo zaslat následujícím způsobem:
- e-mailem na adresu reklamace@trinitybank.cz,
- prostřednictvím níže uvedeného elektronického formuláře Reklamace a stížnosti,
- telefonicky prostřednictvím bezplatné telefonní linky +420 800 71 71 71, (V rámci zkvalitňování služeb jsou hovory nahrávány. Na bezplatné lince jsme Vám k dispozici každý všední den od 8:30 do 17:00),
- osobně na kterékoli pobočce TRINITY BANK a.s.,
- korespondenčně zasláním na adresu TRINITY BANK a.s., Kvítková 4352, 760 01 Zlín, případně na adresu kterékoliv z poboček TRINITY BANK, které jsou dostupné na internetových stránkách TRINITY BANK zde, s označením „Reklamace/Stížnost“ na obálce,
- datovou schránkou ID g2unpic,
- prostřednictvím Vašeho Internetového bankovnictví.
Vaši reklamaci nebo stížnost vyřešíme bez zbytečného odkladu ve lhůtě dle Reklamačního řádu.
NESPOKOJENOST S VYŘÍZENÍM REKLAMACE NEBO STÍŽNOSTI
V případě Vaší nespokojenosti s vyřízením reklamace nebo stížnosti můžete:
- podat odvolání prostřednictvím e-mailu na adresu reklamace@trinitybank.cz, (v Předmětu prosím uveďte „Odvolání“) nebo korespondenčně na adresu Kvítková 4352, 760 01 Zlín (na obálku napište „Odvolání k reklamaci“). Vaše odvolání bude vyřešeno v souladu s platnými pravidly TRINITY BANK a.s.
- obrátit se na Finančního arbitra ČR, Legerova 69/1581, 110 00 Praha 1, tel.: +420 257 042 070, e-mail: arbitr@finarbitr.cz, ID datové schránky: qr9ab9x, www.finarbitr.cz. Finanční arbitr je subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů týkajících se finančních služeb, pro něž je ze zákona věcně příslušný,
- dále se můžete obrátit na Českou národní banku, Sekce dohledu nad finančním trhem, Na Příkopě 28, 115 03 Praha 1, tel.: +420 224 411 111,
e-mail: podatelna@cnb.cz, ID datové schránky: 8tgaiej, www.cnb.cz, která vykonává dohled nad dodržováním právních předpisů bankami, a to z úřední moci a/nebo na základě podnětu fyzických a právnických osob. Česká národní banka nerozhoduje spory mezi bankou a jejím klientem.