Dozvuky Slavíků. Do luxusního auta od Trinity Bank usedá jeho nová majitelka
Více než 2 000 000 diváků a bezmála 1 800 000 hlasujících. To je „skóre“ letošního přímého přenosu vyhlašování Českých slavíků. Trinity Bank byla generálním partnerem oblíbené hudební ankety. Do divácké soutěže věnovala osobní vůz Mercedes Benz, který v těchto dnech předává jeho nové majitelce Renatě H.
„Přeji výherkyni hodně spokojených kilometrů a krásných zážitků z míst, na která ji a její blízké toto nádherné auto bezpečně a pohodlně dopraví,“ říká zakladatel Trinity Bank Radomír Lapčík.
Generálním partnerem Českých slavíků se Trinity Bank stala už podruhé. Ryze česká banka se tak opět propojila s tradiční českou anketou. Ta každoročně zaznamenává obrovský zájem veřejnosti i médií. Práva na pořádání ankety má televize Nova.
Zpět na novinkySledujte nás
Chcete vědět o všem, co se u nás děje?
Zadejte svůj e-mail a neunikne vám žádná další novinka.