Pojištění k Lepší půjčce
Vybíráme pro Vás to nejlepší na trhu, toto pojištění nabízíme ve spolupráci s BNP Paribas Cardif Pojišťovnou, a. s.
Pojištění schopnosti splácet Lepší půjčku
Ve spolupráci s pojišťovnou BNP Paribas Cardif, specialistou na pojištění finančních produktů, Vám přinášíme možnost sjednání kompletního pojištění schopnosti splácet.
Komplexní ochrana
Jedno spolehlivé krytí pro 6 pojistných rizik.
Rychlé sjednání
Pojištění snadno vyřídíte během žádosti o úvěr
Snadná platba
Platbu pojistného řešit nemusíte – jednoduše se promítne do Vaší pravidelné splátky.
Flexibilita
Nabízíme vám základní nebo rozšířenou variantu. Vyberete si ze dvou možností pojistného krytí.
Jaký je rozsah jednotlivých balíčků
| Mini | Optimal | |
| Úmrtí |
✓ |
✓ |
| Invalidita II. a III. stupně | ✓ | ✓ |
| ZTP/P | ✓ | ✓ |
| Pracovní neschopnost | X | ✓ |
| Ztráta zaměstnání, zrušení či přerušení živnosti | X | ✓ |
| Ošetřování člena rodiny | X | ✓ |
Co musíte splňovat ke sjednání pojištění?
- být mladší 65 let
-nebýt v invalidním důchodu
Měsíční úhrada za pojištění
Výše běžného pojistného:
- 5,9% z pravidelné měsíční splátky úvěru v případě souboru pojištění Mini
-9,9% z měsíční splátky úvěru v případě souboru pojištění Optimal
Nejčastější výluky
- Pojištění se nevztahuje na úrazy a nemoci, které vznikly nebo se projevily před datem přistoupení k pojištění
- Pojistné plnění se nevztahuje na psychická onemocnění, která jsou vyhodnocena jako závislosti nebo sexuální poruchy
- Pojistné plnění lze snížit až o 50 %, došlo-li k úrazu následkem požití alkoholu nebo jiných návykových látek
- Do výluk patří i sebevražda nebo pokus o ní v době do 1 roku od sjednání pojištění
- Kompletní textaci výluk naleznete v pojistné smlouvě a pojistných podmínkách
Nejčastější dotazy
Ano, avšak berte na vědomí, že v případě, že jste v okamžiku sjednání pojištění v pracovní neschopnosti, neposkytne vám pojišťovna z této pracovní neschopnosti pojistné plnění. Pojistné plnění Vám nebude poskytnuto ani z případné nové/další pracovní neschopnosti, invalidity II. nebo III. stupně (průkazu ZTP/P) nebo úmrtí, je-li příčinou stejná diagnóza.
Ne. Každý klient je podle úvěrové smlouvy zavázán hradit splátky úvěru dle sjednaných podmínek i v případě, že došlo k pojistné události. Povinnost řádně hradit splátky úvěru trvá tedy i po dobu, než pojišťovna rozhodne o pojistném plnění.
Ano. Pro vstup do pojištění stačí splnit jednoduché vstupní podmínky (být mladší 65 let, nepobírat invalidní důchod a uzavřít s Trinity Bank smlouvu o úvěru jako dlužník).
Ano. Pojištění kryje bolesti zad, pokud je jejich příčinou nově vzniklé poškození páteře a je prokazatelné na CT či magnetické rezonanci.
Ano. Jste-li ve starobním důchodu (a zároveň jste mladší 65 let, bez přiznané invalidity), můžete si pojištění sjednat. Pozor, namísto invalidity II. a III. stupně jste jako klient automaticky pojištěn pro případ vydání průkazu ZTP/P se stejným pojistným plněním.
Ano, pojištění se vztahuje i na přerušení nebo zrušení živnosti. Klient při hlášení pojistné události doloží, že jeho živnost byla zrušena/přerušena, dále že je v evidenci Úřadu práce jako uchazeč o zaměstnání a zároveň, že mu byl přiznán nárok na podporu v nezaměstnanosti.
Pojištění nekryje situace, kdy se jako klient rozhodnete opustit zaměstnání z vlastní vůle, nebo je váš pracovní poměr ukončen pro porušení povinností vyplývajících z právních předpisů. Pojištění se také nevztahuje na ukončení pracovního poměru ve zkušební době nebo uplynutím sjednané doby určité.
Ano. V rámci Ošetřování člena rodiny mohou být mezi ošetřovanými osobami kromě vlastních dětí i rodiče, sourozenci, a to i rodiče či sourozenci registrovaného partnera/partnerky pojištěného či druha/družky pojištěného žijícího/žijící s pojištěným ve společné domácnosti, pokud jsou splněny podmínky pro vznik pojistné události.
Ano. V rámci Ošetřování člena rodiny je automaticky pojištěn manžel/ka či registrovaný partner/ka či ve společné domácnosti žijící druh/ družka hlavního pojištěného. To znamená, že pokud tyto osoba splní podmínky pro vznik pojistné události, vyplatí pojišťovna pojistné plnění stejným způsobem, jako u hlavního pojištěného.
V případě pojistné události kontaktujte BNP Paribas Cardif Pojišťovnu na níže uvedených kontaktech:
Telefon: +420 234 240 350
E-mail: czinfo@cardif.com
Adresa:
BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s.
Boudníkova 2506/1
180 00 Praha 8